marți, aprilie 16, 2024

Este oficial: Pe drumurile din Florești nu mai trec mașini de mare tonaj fără taxă. Cei afectați amenință cu procese în instanță

Servicii de criolipoliză la Allure Clinique de Beaute!

Slăbește la rece, fără bisturiu și la un preț accesibil printr-o procedură fără riscuri. În doar trei ședințe, poți scăpa de 5-6 cm în circumferință.

lucrari strada cetatii 1
Foto: Arhiva Cluj24h.ro

La ședința de Consiliu Local Florești din 25 august 2016, primarul comunei a adus pe ordinea de zi un proiect ce presupunea plata unei taxe pentru eliberarea autorizației de liber acces pe drumurile comunale de pe raza comunei. Proiectul nu a întrunit numărul necesar de voturi la acel moment, dar astăzi consilierii au aprobat proiectul. 

Inițiativa este una bună însă poate că nu găndită bine. Până la urmă sunt cât se poate de viabile și argumentele edilului conform cărora, floreștenii din banii de la buget își repară drumurile, dar pentru că în Florești încă se construiește, drumurile ajung să fie dristruse într-un timp foarte scurt. Ceea ce înseamnă alți bani, altă distracție.

Dacă la ședința trecută consilierii au avut obiecții asupra sumei pentru autorizația de liber acces pe drumurile comunale, iar numărul necesar de voturi nu a fost întrunit, de această suma a fost scăzută la 100 lei pe zi iar de această dată consilierii au votat pentru acest proiect. Din 16 consilieri prezení, trei consilieri locali s-au abținut. Proiectul a trecut cu 13 voturi „pentru”.

Ei bine, se pare că totuși această inițiativă afectează pe de altă parte. Delia Tămaș, un reprezentant al unei companii de transporturi care la rândul său a adus câteva argumente ce trebuie luate în considerare.

În primul rând, femeia spune clar că nu e tot una dacă vorbim de taxarea cu aceeași suma pentru un transport de 5 tone sau 10 tone.  Pe de altă parte nu există analize sau studii care să arate că mașinile de mare tonaj sunt doar cele care conduc la degradarea drumurilor. și spune ea că suma cerută este cam mare. De altfel e mai mare decât cea pentru roviniete unde practic, banii ajung tot pentru repații de drumuri (teoretic, practic ne îndoim la cum arată drumurile).

Primarul insistă cu argumentele sale și vorbește de prejudiciile aduse la bugetul comunei prin această degradare a drumurilor, are și dânsul dreptate, dar poate că ar fi fost mai bine o inițiativă cu o taxă diferențiată de tonaj.

Reprezentantul companiei de transporturi a subliniat că va cauta dreptatea în instanță.

 

 

 

3 COMENTARII

Comments are closed.

Articole Noi