Aproximativ 3 milioane de clienţi E.ON vor primi facturile de gaze naturale şi/sau energie electrică prin intermediul Total Post în urma unui parteneriat ce vizează distribuirea corespondenţei companiei către clienţi: facturi de consum, înștiințări, notificări de plată etc.
Facturile de gaze naturale şi electricitate emise de E.ON Energie România vor ajunge din această lună la clienţii companiei prin intermediul serviciilor poştale oferite de Total Post, anunţă reprezentanţii E On Gaz.
Parteneriatul dintre E.ON Energie România şi Total Post are la bază preocuparea companiei noastre de îmbunătăţire a serviciilor, urmărindu-se pe termen scurt fluidizarea procesului de transmitere şi o reducere a timpului de livrare a corespondenţei către clienţi. Contractul încheiat recent între cele două părţi este valabil pentru 2 ani şi are ca obiect distribuția corespondenței companiei (facturi, înștiințări, notificări etc). Odată cu intrarea în vigoare a noului parteneriat cu Total Post, facturile E.ON Energie România nu vor mai fi expediate prin intermediul Poştei Române.
E.ON Energie România emite lunar circa 2 milioane de facturi de gaze naturale şi electricitate către clienţii din 20 judeţe din partea de nord a României.
Plata facturilor poate fi efectuată prin intermediul multiplelor mijloace/canale de plată: card, numerar, transfer bancar, debit direct, Internet Banking sau POS, puse la dispoziţia consumatorilor de Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.