Construcția autostrăzii Câmpia Turzii – Ogra – Târgu Mureş intră în linie dreaptă!

Retro L’amour

Aduce în BTarena o adevărată sărbătoare a muzicii din anii ’80 și ’90, în zilele de 5 și 6 decembrie. Festivalul va reuni unele dintre cele mai iubite nume ale muzicii retro.

concert dr alban, cluj24h.ro, știri din cluj, retro lamour, bt arena, paula seling, bilete retro lamour, cluj24h

masini pe drumGuvernul  Ponta  se  ține  de  cuvânt  și  mai  face  un  pas  în  dezvoltarea infrastructurii  din Transilvania  și  județul  Cluj,  prin finalizarea procedurii  de  licitație  privind  atribuirea contractelor  aferente autostrăzii Câmpia Turzii  –  Ogra –  Târgu Mureș, proiectele având ca sursă de finanțare fondurile europene nerambursabile.

„Zona  Turda  –  Câmpia  Turzii  va  deveni  un  nod  de  autostrăzi  în  inima  Transilvaniei,autostrăzile Turda-Sebeș și Transilvania tranzitând-o.

Cu  siguranță  avem  parte  de  unul  dintre  cele  mai  serioase  proiecte  guvernamentale  de dezvoltare a infrastructurii de după Revoluția din 1989, având în vedere cei peste 230 de km de autostradă inaugurați în ultimii doi ani, lucrările din prezent, cât și asigurarea de finanțare pentru viitoarele proiecte” a declarat dl. Remus Lăpușan, președintele PSD Cluj.

Cine sunt constructorii?

Compania  austriacă Stabag și  firma românească Straco Grup va proiecta  și construi două tronsoane din autostradă:

– Secțiunile Ogra (județul Mureș)- Câmpia Turzii (județul Cluj) , lotul 2, în lungime de 17,9 kilometri, costă 397,7 milioane lei, fără TVA, durata de execuție fiind de un an și patru luni.

– Ungheni (județul Mureș )- Ogra, lotul 2, are o lungime de 10,105 km, costă 251,3 milioane de lei, fără TVA, urmând să fie executat într-un an.

Tot Straco Grup va proiecta și executa încă 15,7 km din proiect (Secțiunea 2A, Orga-Câmpia Turzii, lotul 3), în asociere cu firmele Specialist Consulting și Total Road, în valoare de 279,7 milioane de lei, fără TVA, durata execuției fiind de un an și patru luni.

Tronsonul Târgu Mureş – Ungheni, plus un drum de legătură, CNADNR a fost câştigat de  asocierea dintre firmele Lemacons, Vega 93 şi Arcada Company,valoarea contractului fiind de 179,78 milioane de lei fără TVA pentru 9,2 km (din care 4,7 km drumul de legătură), durata execuţiei fiind de un an.

Proiectarea şi execuţia tronsonului Ogra – CâmpiaTurzii, lotul 1, a fost câştigată de firmele Geiger Transilvania şi Wilhelm Geiger, un proiect în valoare de 55,8 milioane de lei, fără TVA, având lungimea de 3,6 km şi o durată de execuţie de un an şi patru luni.

După expirarea  termenului  legal  privind  depunerea  contestaţiilor  la  Consiliul  Naţional  de Soluţionare a Contestaţiilor, CNADNR va putea semna contractele cu respectivii constructori.

Foto: Arhiva Cluj24h.ro

Articole Noi