Calitatea vieții floreștenilor cunoaște începând de azi o nouă îmbunătățire. Comuna Florești a inaugurat în această dimineață Serviciului Public Local Florești de Evidență Informatizată a Persoanei.
Sediul unității este în Primăria Florești, la parter, având orarul
08.30-14,00 (luni, marți, miercuri, vineri)
08.30-18.00 (joi).
Biroul preia începând de luni actele necesare pentru eliberarea / preschimbarea cărților de identitate și apoi, normal, eliberarea acestora.
În viitor Biroul va prelua / elibera și documentația pentru pașapoarte și acte înmatriculare auto.
“Este un moment istoric pentru Florești. Locuitorii comunei vor economisi timp și bani, rezolvarea actelor de identitate, eliberarea sau schimbarea acestora, efectuându-se acum la doi pași de locuința lor. Continuăm astfel eforturile noastre, ale administrației publice locale, pentru îmbunătățirea calității vieții floreștenilor. Pe viitor ne așteptăm ca numărul persoanelor care au domiciliul în Florești să crească semnificativ, dar nu acesta este scopul nostrum, ci cel de a veni în întâmpinarea solicitărilor rezidenților. Și trebuie să vă spun că una din desele întrebări care mi se adresează este unde îmi fac buletinul de Floreștiul, pot să îl fac la Primărie, la Florești. EI bine, de acum răspunsul este da, se poate!”, a spus primarul comunei Florești.
Proiectul aparține Primăriei Florești, fiind sprijinit de Consiliul Județean Cluj și de instituția sa subordonată, Direcția Județeană de Evidență a persoanelor Cluj.
Ne-ar trebui mai multe momente istorice pentru evoluție!