Cosmetic Plant începe livrările către hypermarketurile Auchan

Retro L’amour

Aduce în BTarena o adevărată sărbătoare a muzicii din anii ’80 și ’90, în zilele de 5 și 6 decembrie. Festivalul va reuni unele dintre cele mai iubite nume ale muzicii retro.

concert dr alban, cluj24h.ro, știri din cluj, retro lamour, bt arena, paula seling, bilete retro lamour, cluj24h

Susana Laszlo, Director General Cosmetic PlantCosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, şi-a extins, începând cu luna martie, prezenţa pe rafturile marilor magazine de bunuri de larg consum din România şi anunţă startul livrărilor către reţeaua de hypermarketuri Auchan.

„Negocierile cu Auchan au început în vara anului trecut, iar produsele noastre au fost testate timp de şase luni în Drogheria Titan, aflată în galeria comercială a hypermarketului Auchan Titan din Bucureşti. Cum reacţia clienţilor a fost una pozitivă, la sfârşitul lunii martie am început livrările către toate cele 33 de hypermarketuri Auchan din ţară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmaţiilor sale, Cosmetic Plant livrează către Auchan 30 de produse din cele mai vândute game din portofoliul companiei: BIOLIV, Argan / Aloe, GreenStem, Q10 + ceai verde, Me&Mom, Cătină, Gălbenele şi Gălbenele BIO.

„Produsele vor fi prezentate la raft în funcţie de structura existentă în raioanele de cosmetice din cadrul magazinelor Auchan. Majoritatea produselor livrate sunt destinate îngrijirii tenului, acestea fiind punctul nostru forte: creme antirid, creme hidratante şi creme contur ochi, completate de lapte demachiant”, a mai spus Susana Laszlo.

Dincolo de cele 30 de produse pentru care s-a început deja livrarea către hypermaketurile Auchan,

Cosmetic Plant va completa gama sortimentală prezentă pe rafturile magazinelor şi cu produse sezoniere, cum este cazul celor speciale pentru plajă, pe timpul verii. De asemenea, lansările de noi produse vor fi un alt prilej pentru lărgirea gamei existente în magazinele Auchan.

Impact pozitiv în business

În ceea ce priveşte impactul în business-ul companiei, reprezentanta Cosmetic Plant este de părere că parteneriatul cu reţeaua Auchan va influenţa în mod pozitiv cifra de afaceri a companiei în 2015.

„Suntem abia la începutul colaborării, însă experienţa de până acum cu alţi parteneri ne-a arătat că cele mai performante magazine sunt cele din Bucureşti, aşa că şi în acest caz ne aşteptăm ca hypermarketurile Auchan din Capitală să contribuie cel mai mult la vânzările din reţea”, a mai spus Susana Laszlo.

Lanţul de hypermarketuri Auchan completează astfel lista partenerilor care vând produsele Cosmetic

plant, precum Cora – România Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).

Acestea pot fi găsite în rețelele enumerate mai sus, dar și în alte magazine naturiste din țară sau pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

Articole Noi