Clujul promovat in social media Expozitiei Universale Milano 2015

we love eating
Sursă foto: www.facebook.com

Municipiul Cluj-Napoca este promovat in aceste zile in intreaga retea de canale social media a Expozitiei Univesale de la Milano, EU EXPO 2015, prin participarea sa la proiectul-pilot de promovare a unui stil de viata sanatos, „We Love Eating!”

In cadrul campaniei de incurajare a schimbarii stilului de viata si a adoptarii unei alimentatii sanatoase, echipa de comunicare a EU EXPO 2015 a recomandat pe pagina oficiala de Facebook unul dintre cele mai interesate proecte partenere ale Primariei Cluj-Napoca in cadrul „WE love eating”, resepectiv programul Neuronkid, care promoveaza miscarea in rndul copiilor, readucand in atentia acestora jocurile copilariei (de la „v-ati ascunselea”, la „hotii si vardistii”, „tara, Tara, vrem ostasi”, etc..)
Neuronkid se desfasoara in fiecare week-end in Parcul „Iuliu Hatieganu”, urmatoarea intalnire cu cei interesati fiind Sambata, 21 Februarie 2015, incepand cu ora 10, in sala de atletism din Parcul „Iuliu Hatieganu”.

Articole Noi