sâmbătă, aprilie 20, 2024

Black Friday 2021: peste 2 milioane de comenzi ȋn primul weekend de BF.

Servicii de criolipoliză la Allure Clinique de Beaute!

Slăbește la rece, fără bisturiu și la un preț accesibil printr-o procedură fără riscuri. În doar trei ședințe, poți scăpa de 5-6 cm în circumferință.

Black Friday 2021: peste 2 milioane de comenzi ridicate de curieri de la retaileri, în primul weekend, arată bilanțul.

Peste 2 milioane de comenzi au fost predate de către companiile din retail către curieri, în weekend-ul de Black Friday 2021.

Black Friday 2021: analiza start-up-ului de tehnologie, Innoship.

Volumele predate ȋn intervalul vineri-duminică sunt de aproximativ 2,5 ori mai mari față de un weekend obișnuit.

Platforma Innoship a gestionat peste 12% din totalul comenzilor predate de retaileri în primul weekend al campaniei.

,,Suntem mândri că am reușit să gestionăm, cu succes, peste 12% din totalul comenzilor plasate de consumatori în magazinele online, la doar un an și jumătate de la lansare.

Platforma a optimizat procesul de livrare pentru peste 100 retaileri, printre care nume de top precum Elefant, Otter, Evomag sau Yves Rocher.

Am remarcat o îmbunătățire a performanței de livrare în campania Black Friday 2021.

Atât retailerii, cât și companiile de curierat au colaborat, ȋntr-un efort comun, pentru a oferi clienților cea mai bună experiență”,

spune Dan Ungureanu, Head of Business Development şi co-fondator Innoship.

79% din totalul comenzilor predate în primele trei zile au fost împărțite între primii trei jucători din piața de curierat:

Fan Curier,

Sameday și

Cargus.

Vârful comenzilor s-a înregistrat în ziua de vineri. Au fost ridicate circa 1,2 milioane din totalul comenzilor plasate în primul weekend al campaniei de Black Friday 2021.

Curierii au lucrat non-stop pe parcursul campaniei.

Peste jumătate (58%) dintre livrările online preluate de la retaileri vineri, în prima zi de BF, au fost livrate foarte rapid, în weekend.

La finalul zilei de marți, procentul de livrare a ajuns la 95%.

Munca curierilor a fost ușurată și de creșterea numărului punctelor fixe de tip locker sau pick-up points.

Preferința consumatorilor pentru flexibilitate în opțiunile de livrare este confirmată și
prin faptul că 20% din volumele retailerilor care au implementat opțiunea de livrare la puncte fixe prin integrarea cu Innoship, au ajuns în lockere.

Black Friday 2021, “încălzire” pentru sărbători.

Campania de Black Friday reprezintă debutul celei mai aglomerate perioade din an pentru retaileri și curieri.

Până la sărbători, volumul de colete va rămâne la un nivel crescut, având în
vedere că retailerii pregătesc noi campanii și oamenii încep deja să comande cadourile pentru sărbătorile de iarnă.

Platforma ajută retailerii să administreze eficient propriile contracte de curierat. Optimizează semnificativ atât costurile, cât și calitatea procesului de livrare, prin alocarea automată a comenzilor curierului potrivit.

Pe lângă îmbunătățirea performanței de livrare, retailerii pot oferi mai multe opțiuni de livrare la check-out, reducând, astfel, rata de retur a comenzilor.

De la începerea activității în 2020, Innoship a orchestrat peste 11 milioane de comenzi în România și în Europa.

Algoritmii avansați de machine-learning ai soluției analizează performanța diferitelor opțiuni de livrare.

Concret, din întreaga arie geografică relevantă și punctele de livrare ale unui retailer pentru a aloca comenzile de livrare pe baza unor criterii personalizate de fiecare retailer în parte.

După identificarea curierului optim, platforma ajuta companiile de retail să mențină clientul informat.

Totul se face în fiecare etapă a procesului de livrare, prin notificări SMS sau email în timp real.

Platforma este un start-up de tehnologie înființat in 2019 de Daniel Nicolae, Andrei Paul, Dan Ungureanu și Robert Tanase.

Fondul de venture capital Gapminder și antreprenorul Cătălin Grigorescu sunt investitori în aceasta.

Este cel mai mare agregator pentru opţiuni de livrare din România și țintește poziția de lider ȋn Europa.

În acest moment, integrează peste 60 de curieri în 15 țări, iar echipa a ajuns la
17 membri și continuă să se extindă.

Citește mai multe din ”Economie”.

Articole Noi