Thomsons Online Benefits pregătește un program de recrutare inedit în Cluj

Retro L’amour

Aduce în BTarena o adevărată sărbătoare a muzicii din anii ’80 și ’90, în zilele de 5 și 6 decembrie. Festivalul va reuni unele dintre cele mai iubite nume ale muzicii retro.

concert dr alban, cluj24h.ro, știri din cluj, retro lamour, bt arena, paula seling, bilete retro lamour, cluj24h

thompsons_recrutareThomsons Online Benefits, unul dintre liderii de pe piața furnizorilor de software pentru pachete de beneficii  pentru angajați,  la nivel mondial, anunță lansarea unui program creativ de recrutare de tip centru de evaluare (Assessment Center) pe 13  martie.  În  urma acestuia,  10  dintre  participanți  vor  deveni  angajați  în  cadrul  echipei Thomsons Cluj, în departamentul Helpdesk.

Andrei  Pantelimon,  General  Manager  Thomsons  Online  Benefits  Cluj: „La  Thomsonsinvestim atât în membrii echipei, cât și în potențialii angajați. Acest centru de evaluare este, astfel, o modalitate creativă și eficientă prin care ne propunem să ocupăm cele 10 poziții de Helpdesk din totalul de 20 de poziții disponibile în acest moment, dar și un proiect unic pentru Cluj-Napoca, deoarece va fi organizat în afara biroului. Ne dorim să îi expunem pe participanți la standarde internaționale de recrutare, dar în același timp să le oferim, pe parcursul zilei, o incursiune în experiența Thomsons Academy, prin traininguri pe teme variate, precum: diferențe interculturale, ascultare activă, comunicare în afaceri”.

Centrul de evaluare va fi susținut în limba engleză și va avea loc pe 13 martie într-o locație relaxantă  din  apropierea orașului  Cluj-Napoca,  pe parcursul  unei  zile.  Participarea la  acest centru se va face pe baza unei preselecții în urma căreia aproximativ 30 de candidați vor lua parte atât la interviuri de grup, cât și la interviuri individuale și traininguri cu scopul dezvoltării unor abilități specifice.

Candidatul  ideal  pentru pozițiile vizate de centrul  de evaluare Thomsons Online Benefits ar trebui să aibă cunoștințe avansate de limba engleză, capacitatea de a ajuta clienții să găsească soluții  potrivite,  prin tact și  empatie. Experiența anterioară a candidaților în relația cu clienții reprezintă un avantaj.

„Încă din 2012, când Thomsons a intrat pe piața din România, echipa s-a extins constant, astfel că la sfârșitul anului 2014 am dublat spațiul de birouri disponibil în Cluj-Napoca cu o investiție de peste un milion de lei.  Anul  acesta  am întregit echipa de management  locală  odată cu angajarea Dianei Nicolae în poziția de Client Services Operations Manager. Diana vine cu peste opt  ani  de  experiență  în  servicii  clienți  și  management  operațional  și  împreună  cu  ea  ne propunem  să ne creștem  echipa  de  Helpdesk  cu  aproximativ  60%  prin  acest  centru  de evaluare” a adăugat Andrei Pantelimon, General Manager Thomsons Online Benefits Cluj.

Thomsons Online Benefits a deschis biroul din Cluj-Napoca în anul 2012, iar un an mai târziu, în iulie  2013,  a inaugurat  un centru global  de pregătire,  Thomsons Academy, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline (aproximativ 521.500 de euro). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și SiliconValley. De la inaugurarea Academiei, aproximativ 200 de angajați Thomsons  au participat la sesiuni de pregătire în Cluj-Napoca,  care au inclus cursuri  despre propriul  produs software, DARWIN, precum și cursuri de dezvoltare a abilităților interpersonale și a cunoștințelor tehnice specifice.

În prezent compania are peste 110 angajați în biroul din Cluj, iar începând cu anul 2014 are management  local,  odată  cu numirea lui  Andrei  Pantelimon în poziția  de General  Manager Thomsons Online Benefits Cluj-Napoca.

Thomsons Online Benefits

Cu  filiale  în  Londra,  Cluj-Napoca,  Singapore  și  San  Francisco,  Thomsons  Online  Benefits  este  o companie din Marea Britanie care furnizează software pentru pachete de beneficii destinate angajaților. Scopul  companiei  este  ca  organizațiile  globale  să își mărească  investițiile  în  programe de pensii  și beneficii, printr-un echilibru între serviciile de consultanță, tehnologie și comunicare. Thomsons Online Benefits are peste 400 angajați și o cifră de afaceri în regiune ce depășește 30 de milioane de lire sterline (peste 41 milioane de euro). O prezență constantă în lista Sunday Times 100 Tech, Thomsons OnlineBenefits are o creștere accelerată la nivel mondial și oferă multiple oportunități de carieră. Din momentulînființării  sale în 2000, Thomsons a ajutat companiile să își eficientizeze programele de beneficii  și arevoluționat pachetele de beneficii pentru angajați prin digitizarea proceselor clasice. Thomsons este ocompanie  de  talie  mondială  care  oferă  o  tehnologie  ce  funcționează  în  mai  multe  monede  și  limbi naționale, în peste 60 de țări. Thomsons a câștigat 65 de premii de excelență în business, printre care 17pentru lucrul direct cu clienții.

Thomsons este   lider  in  Marea  Britanie  pe  furnizarea  de servicii  online in  administrarea  beneficii lor salariale. Compania ajută organizații din întreaga lume să își mărească investițiile în programe de pensii și beneficii, iar printre clienții săi se numără cele mai cunoscute branduri de servicii financiare din întreaga lume, e-commerce sau business, precum Cisco, Microsoft, Samsung ori Danone.

Thomsons Academy este un centru global de pregătire al Thomsons Online Benefits, cu un curriculum care ghidează toți oamenii Thomsons prin diferitele etape ale carierei lor. Centrul oferă de la competențe și aptitudini tehnice de bază, la programe de team building, prin intermediul abilităților de leadership și management. Academia s-a deschis în 2012, în Cluj-Napoca, și până în prezent peste aproximativ 200de cursanți au venit la Cluj din Singapore și Londra. De asemenea, Academia oferă acreditări și calificări, recunoscând astfel performanțele angajaților în procesul de învățare și asigurându-se că nivelul lor de învățare este adecvat și actual.

Articole Noi