Cluj-Napoca, oraşul – Capitală Europeană a Tineretului în 2015, este promovat la Târgul Internaţional de Turism de la Madrid, unul dintre cele mai importante evenimente de acest gen din lume, aflat la a 35-a ediţie. Acesta se adresează atât specialiştilor în domeniul turistic, cât şi publicului larg şi atrage anual sute de mii de vizitatori. Primăria Cluj-Napoca este singura municipalitate prezentă în standul României, alături de touroperatori specializaţi in incoming din Spania.
Municipiul Cluj-Napoca este prezent la acest târg cu materiale de promovare a Capitalei Europene a Tineretului, a atracţiilor turistice şi cultural-istorice, a evenimentelor – UNTOLD Festival, Electric Castle, Jazz in the park, TIFF, Comedy Cluj, TIMAF, Zilele municipiului Cluj-Napoca, Zilele culturii maghiare. Vizitatorilor le sunt oferite pliante şi broşuri, autocolante cu logo-ul Capitalei Europene a Tineretului, semne de carte, calendare, carneţele-magnet cu logo-ul Visit Cluj, the Heart of Transylvania, cărţi poştale, hărţi turistice ale Transilvaniei (reprezentând tururi de o zi, patrimoniu UNESCO, Salina Turda, Wild Carpathia, Dracula).
Primăria Cluj-Napoca a mai prezentat în cadrul FITUR clipuri promoţionale ale principalelor obiective turistice din zonă şi a organizat degustări ale unor produse tradiţionale.