Inventure România lansează la CEE Entrepreneurship Summit 2015 francizele Chopstix și Oro Toro

Retro L’amour

Aduce în BTarena o adevărată sărbătoare a muzicii din anii ’80 și ’90, în zilele de 5 și 6 decembrie. Festivalul va reuni unele dintre cele mai iubite nume ale muzicii retro.

concert dr alban, cluj24h.ro, știri din cluj, retro lamour, bt arena, paula seling, bilete retro lamour, cluj24h

cluj business day Cele două branduri se vor extinde în orașele mari din România, folosind acest sistem de dezvoltare

 Business Days este platforma pe care Inventure o va folosi pentru lansarea celor două noi francize, în cadrul CEE Entrepreneurship Summit 2015, eveniment care va avea loc în perioada 14-15 octombrie la Cluj-Napoca

Inventure România anunță lansarea la nivel național a francizelor ”Chopstix – Ready to box” și ”Oro Toro”, două branduri de succes pe piețele HoReCa și food delivery din București.

”Chopstix – Ready to box” este o marcă românească de mâncare asiatică, iar din 2008, de la lansarea pe piață, a deschis 11 unități în întreaga țară. Cu o cifră de afaceri de 6 milioane de euro în 2014, ”Chopstix – Ready to box” intenționează să se extindă prin franciză în orașele mari ale țării precum Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, spațiile vizate fiind food court-urile din marile centre comerciale.

Potențialii parteneri trebuie să împărtășească valorile brandului – pasiunea pentru mâncare, excelența operațională, dorința de a crește echipe și de a dezvolta un business sănătos, și să ia în calcul o investiție inițială între 120.000 și 150.000 de euro pentru deschiderea unei unități. Francizorul va asigura studiu de piață, validarea locație, planurile arhitecturale, echipa dedicată de franciză, manuale, know-how, drept de utilizare a mărcii comerciale, training inițial (atât în locația francizorului, cât și în viitoarea locație), asistență la deschiderea locațiilor, acces la materialele de marketing, dezvoltare continuă de produs.

Franciza ”Oro Toro Gourmet Burger” se va lansa tot până la finalul anului 2015, vizate fiind orașele de peste 200.000 de locuitori. ”Răsfățul culinar accesibil tuturor gurmanzilor” este acum accesibil și investitorilor din toată țara pentru o investiție inițială între 90.000 și 120.000 de euro.

Având experiența, tradiția și aprecierea clienților câștigate cu OSHO – un brand deja devenit celebru, care a lansat în urmă cu patru ani un concept unic în București – , și anume deschiderea primului restaurant cu măcelarie proprie, managementul a decis că savoarea cărnii de vită de calitate nu trebuie să fie un lux, ci un deliciu accesibil tuturor iubitorilor de burgeri, indiferent de venituri sau zonă. Brandul se remarcă prin calitatea superioară a cărnii de vită importată din țări precum SUA, Irlanda, Noua Zeelandă, Uruguay, Italia sau Franța, și produse gourmet la prețuri accesibile.

Francizorul oferă unitate proprie de producție pentru burgeri și alte materii prime, dezvoltare de produse folosind expertiza OSHO, sistem informatic, acces la campaniile naționale de promovare și materialele de marketing.

”Cel mai popular lanț de mâncare asiatică din România își dovedește de 7 ani perfomanța, înregistrând o creștere constantă în fiecare an. La proiectul de franciză «Chopstix – Ready to box» s-a lucrat mai bine de un an și suntem cu toții pregătiți să ducem povestea brandului mai departe. Cât despre «Oro Toro», cine nu cunoaște brandul burgerilor premium la prețuri accesibile, inspirați din filosofia OSHO?”, spun reprezentanții Iventure.

Parteneriatul pe care Inventure l-a dezvoltat în ultimul an cu Business Days are menirea de a promova franciza ca un mod de a împărtăși succesul, lucru în care cred ambele branduri. Franciza este un subiect abordat în premieră pentru România în mod sistematic în cadrul unor evenimente dedicate mediului de business de către Business Days.

Despre Inventure Franchise Consulting:

Misiunea Inventure Franchise Consulting este de a facilita start-up-ul și dezvoltarea de afaceri sustenabile prin intermediul sistemului de franciză. Compania se bazează pe avantajele acestui model de afacere: un drum bătătorit, o rețetă deja testată și care a înregistrat rezultate pozitive în piețe similare (în România sau la nivel internațional). Cu o echipă cu o experiență de peste 10 ani în consultanța de franciză și management, Inventure intră în contact cu clienți întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), cu o cifră de afaceri anuală între 200.000 și 2 milioane euro. Acesta este segmentul unde semințele de creștere (seeds of growth) au cel mai bun mediu pentru a reuși. Compania lucrează cu principalii jucători din piața de franciză din România precum 5asec, LMI, Tucano, Filicori, Optiprint, Mr. Sandless, Bricks4kidz, Studio20, Chopstix, Oro Toro, Antonelle, Ogorul, Ecowash, Floria, ING, Inglot, Hansen, LadyFit. Inventure a intermediat importul a peste 20 de branduri internaționale și crearea a peste 10 sisteme de franciză locale.

Despre Business Days:

Business Days este o platformă de comunicare, informare, schimb de idei, educare și generare de oportunități pentru mediul de business din România. Business Days este formată dintr-o serie de proiecte și platforme de comunicare dintre care menționăm: suita de evenimente Business Days, Business Days TV, Business Days Magazine, Business Days DVD, MeetMe. Evenimentele Business Days este considerat de participanți, parteneri și speakeri drept cele mai mari, mai relevante și de impact evenimente de business din România și din estul Europei. Scopul Business Days este de a contribui semnificativ la crearea unei culturi antreprenoriale sănătoase și la dinamizarea mediului de business din țara noastră.

Evenimentul CEE Entrepreneurship Summit 2015, unde va avea loc lansarea oficială a celor doua francize, are loc în perioada 14-15 octombrie la Grand Hotel Napoca din Cluj-Napoca. Detalii despre eveniment, programul, speakerii și înscriere se pot obține direct pe site-ul evenimentului: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Cluj-2015/Homepage

 

Articole Noi