Întâlnire de lucru pentru soluţionarea problemelor rampei de la Pata Rât. Vezi concluziile autorităţilor

Retro L’amour

Aduce în BTarena o adevărată sărbătoare a muzicii din anii ’80 și ’90, în zilele de 5 și 6 decembrie. Festivalul va reuni unele dintre cele mai iubite nume ale muzicii retro.

concert dr alban, cluj24h.ro, știri din cluj, retro lamour, bt arena, paula seling, bilete retro lamour, cluj24h

vuscan, seplecan si bocJoi, 7 august a.c., ora 9.00, la iniţiativa prefectului judeţului Cluj, Gheorghe Ioan Vuşcan, a avut loc o întâlnire de lucru pe tema evaluării situaţiei existente la rampa de gunoi Pata Rât şi pentru a preveni sistarea colectării de deşeuri la nivelul municipiului Cluj-Napoca, dar şi a altor localităţi din judeţul Cluj.

La întâlnire au mai participat subprefectul judeţului Cluj, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, primarul municipiului Cluj-Napoca, directorul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Cluj, directorul adjunct al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri, directorul Companiei de salubritate Brantner-Vereş S.A., dar şi alţi specialişti din partea autorităţilor publice locale.

Printre problemele discutate la întâlnire:

  • ritmul foarte greoi în derularea lucrărilor de realizare a primei celule de la noua rampă de depozitare, aspect care pune sub semnul întrebării respectarea termenelor de finalizare a lucrărilor stabilite, respectiv luna noiembrie 2014 pentru prima celulă
  • identificarea unei suprafeţe suplimentare de teren de 1,5 ha, limitrofe actualei rampe de depozitare, pentru autorizarea provizorie şi continuarea colectării şi depozitării deşeurilor
  • identificarea perimetrului depozitului neconform de la Pata Rât şi semnarea protocolului de predare-preluare între Primăria municipiului Cluj-Napoca şi Consiliul Judeţean Cluj
  • necesitatea realizării unui drum de preselecţie din centura Vâlcele – Apahida, respectiv de acces pentru noul perimetru de depozitare

La finalul întâlnirii s-a convenit asupra realizării unui calendar foarte precis de rezolvare a problemelor menţionate, responsabilităţile fiind deopotrivă ale Primăriei muninicipiului Cluj-Napoca, cât şi ale Consiliului Judeţean Cluj.

Prefectul, prin instituţia pe care o reprezintă, dar şi prin calitatea de preşedinte al Comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă, va monitoriza cu maximă atenţie respectarea termenelor stabilite, intervenind ori de câte ori va fi cazul pentru a evita eventualele blocaje în rezolvarea problemelor.

Sursă foto: www.facebook.com

Articole Noi