Festivalul Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania în parteneriat cu Cannes Lions România anunţă cea de a 2-a ediţie a festivalului de publicitate InterADdictive ce va avea loc la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj – Napoca, în perioada 10 – 12 octombrie.
În primele două zile, Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România, Ionuţ Munteanu, trainer şi fondator al agenţiei de marketing digital WebDigital şi Alex Ursa, Director Executiv al agenţiei Netlogiq vor susţine mai multe workshop-uri destinate atât tinerilor ce îşi doresc să urmeze o carieră în domeniul publicităţii cât şi specialiştilor.
De asemenea, organizatorii festivalului de publicitate InterADdictive vin în întâmpinarea participanţilor creativi şi dornici de afirmare cu 2 noi competiţii şi premii atractive. Competiţia de Briefs, organizată în parteneriat cu Festivalul Internaţional Cannes Lions îi oferă câştigătorului o bursă în cadrul “The Alternative School for Creative Thinking” iar competiţia de Spoof-uri, 5 invitaţii la “Shorts Night”, eveniment dedicat filmelor de scurt metraj. Termenul limită de înscriere în cadrul acestor competiţii este 12 octombrie iar regulamentele de participare pot fi consultate pe web-site-ul www.timaf.com, secţiunea evenimente.
În ultima zi a festivalului de publicitate InterADdictive, moderatorii evenimentului, Bogdan Rădulescu şi Tibi Codreanu, vor ghida publicul prin domeniul publicităţii într-o prezentare inedită ce va conţine spectacole de pantomimă şi stand-up comedy acompaniate de un live band. Tot în cadrul acestui eveniment vor fi anunţaţi şi câştigătorii competiţiilor de brief şi spoof iar Teodora Migdalovici va înmâna bursa la “The Alternative School for Creative Thinking”.