Studiu rețele sociale: una din trei persoane a fost agresată online, arată un studiu realizat pentru ING Bank România.
48% dintre tinerii din România postează online despre hobby-urile și interesele proprii;
33% spun că au fost agresați online și 58% spun că au primit comentarii negative la postările lor;
21% din respondenți spun că nu postează sub propria identitate de teama comentariilor negative;
ING lansează campania #unfollowhate și îi încurajează pe români să își vadă de drumul și pasiunea lor, fără să se lase influențați de comentarii negative.
Studiu rețele sociale: cauze principale – hobby-uri și interese.
Una din trei persoane a fost agresată pe rețelele de socializare.
Cauzele hărțuirii online pentru 29% dintre victime au fost postările despre hobby-urile și interesele proprii, relevă un studiu Unlock Research*, realizat pentru ING Bank România.
Cercetarea arată că românilor le place să posteze despre hobby-urile și interesele proprii (48%).
Criticile și comentariile negative îi fac pe un sfert din ei să ezite când postează pe rețelele sociale.
Majoritatea celor intervievați (84%) consideră că este mai probabil să primească reacții negative online și 58% spun că au primit reacții negative la postări.
Din aceste motive:
unul din cinci (21%) a declarat că nu postează sub propria identitate,
36% au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când se exprimă pe aceste rețele.
“Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe rețelele sociale.
O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor și să fie ei înșiși în online.
Sunt încurajați să își urmeze pasiunile. Pentru că suntem la final de an, rezoluția pentru 2022 este #unfollowhate.
Campania își propune să transmită un mesaj puternic și clar: fii tu, lumea are nevoie de tine și de talentul tău. Noi, te susținem.”,
spune Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Comunicare și CSR ING Bank România.
Hărțuirea cibernetică devine un eveniment comun.
Pe măsură ce oamenii petrec din ce în ce mai mult timp pe rețelele sociale, hărțuirea cibernetică devine un eveniment comun în viața de zi cu zi.
43% dintre intervievați spun că li se întâmplă frecvent cunoscuților lor să primească comentarii negative online.
Cercetarea a arătat că 86% dintre respondenți recunosc agresiunea online pe care o văd pe rețelele sociale.
Definesc comentariile ca fiind:
cu ură,
insulte,
glumițe jignitoare,
critici.
69% consideră că acestea reprezintă o problemă în zilele noastre în societate
Ca să-i încurajeze pe români să nu se lase influențați de comentariile negative, ING Bank a lansat campania #unfollowhate.
Banca invită toți oamenii activi de pe rețelele sociale să le ignore și să continue
să meargă pe drumul lor.
Pe lângă un video ca o poveste care poate fi despre oricine, campania aduce în
față comentarii reale pe care diverși artiști le-au primit, dar pe care le-au ignorat ca să poată ajunge unde sunt azi.
Citește mai multe știri din ”Național”.