Direcţia de Evidenţă a Persoanelor va funcţiona astfel:
Serviciul de evidenţă a persoanelor
– în 24 decembrie 2015, programul de lucru cu publicul va fi între orele 8.30 şi 14.00;
– între 25 şi 27 decembrie 2015 nu se va asigură program;
– între 28 şi 30 decembrie 2015 va fi program normal;
– în 31 decembrie 2015 programul va fi între 8.30 şi 14.00;
– între 1 – 3 ianuarie 2016 nu se asigură program;
– programul de lucru cu publicul se va relua în 4 ianuarie 2016.
Serviciul stare civilă va desfăşura activitatea astfel:
– în 24 decembrie 2015 programul va fi între orele 8.30 şi 14.00;
– în 25 decembrie 2014 – nu se asigură program cu publicul;
– în 26 şi 27 decembrie 2015 se asigură program la „Compartimentul Decese” în intervalul
8.30 – 12.30; de asemenea, se va asigura şi oficierea căsătoriilor (anterior programate);
– între 28 şi 30 decembrie 2015 va fi program normal;
– în 31 decembrie 2015 programul de lucru cu publicul se va desfăşura între orele 8.30 şi 14.00;
– în 1 ianuarie 2016 nu asigură program de lucru cu publicul;
– în 2 şi 3 ianuarie 2016 – asigură program doar „Compartimentul Decese” în intervalul 8.30 – 12.30;
– din 4 ianuarie 2016 se va relua programul normal de muncă.
În ceea ce priveşte programul ghişeelor Centrului de Informare pentru Cetăţeni şi casieriilor de pe strada Moţilor nr. 7, acestea vor funcţiona după următorul program:
– 24 decembrie 2015 – între orele 08.00 – 15.00;
– 25 decembrie 2015 – nu se asigură program de lucru cu publicul;
– 31 decembrie 2015 – între orele 8.30-15.00;
– 1 ianuarie 2016 – nu se asigură program de lucru cu publicul;
Prima zi de lucru cu publicul în anul 2016 este luni, 4 ianuarie, începând cu ora 08.30 la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, de pe strada Moţilor nr. 7 şi ora 08.00 la primăriile de cartier Mărăşti, Mănăştur, Someşeni, Iris, Zorilor, Grigorescu şi Gheorgheni.