Primăria Cluj-Napoca anunţă începerea programului ”Alimente 2016” pentru clujenii cu venituri reduse

Retro L’amour

Aduce în BTarena o adevărată sărbătoare a muzicii din anii ’80 și ’90, în zilele de 5 și 6 decembrie. Festivalul va reuni unele dintre cele mai iubite nume ale muzicii retro.

concert dr alban, cluj24h.ro, știri din cluj, retro lamour, bt arena, paula seling, bilete retro lamour, cluj24h
ajutoare UE 1
Foto: Arhiva Cluj24h.ro

Primăria Cluj-Napoca organizează, pentru al patrulea an consecutiv, distribuţia de pachete de alimente de bază către persoanele din categorii defavorizate din municipiu. Distribuția pachetelor de alimente va începe de luni, 18 aprilie 2016.

Acest proiect este suplimentar celui din fonduri europene şi oferă şansa şi altor categorii de persoane, altele decât cele prevăzute în programul european, de a beneficia de ajutoare alimentare. Prin HCL nr. 128/2016 s-a alocat suma de 1.300.000 lei în vederea achiziționării și distribuirii de alimente, de două ori pe an, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun, către aproximativ 22.000 de clujeni (persoane cu handicap grav şi accentuat, persoane vârstnice, șomeri, beneficiari de ajutor social şi din alte categorii sociale aflate în evidenţele Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală).

La procedura de licitație au participat 3 operatori economici. Contractul a fost adjudecat de firma SC TOPI IMPORT EXPORT SRL, având oferta cu prețul cel mai mic (1.153.000 lei fără TVA).

Un pachet conține 7 produse alimentare: 2 litri ulei, 2 kg orez, 2 kg zahăr, 1 kg făină de grâu, 1 kg făină de mălai și 2 pungi cu paste făinoase (a 500 gr. fiecare: paste penne și tagliatele). Costul unui pachet este de 28,825 lei fără TVA.

Distribuţia alimentelor va începe de luni, 18 aprilie 2016 şi se desfăşoară după următorul program:

Luni, Marţi, Miercuri, între orele 08,30 -15,30,

Joi, între orele 08,30 – 16,30;

Vineri, între orele 08,30 – 14,00.

alimente

Întocmirea listelor cu categoriile de beneficiari s-a făcut în baza datelor transmise de Casa Judeţenă de Pensii Cluj, Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Cluj şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj.

Toţi beneficiarii programului vor fi informaţi și prin invitaţii scrise, trimise prin poştă, să se prezinte la unul dintre centrele de distribuţie arondate pentru a ridica alimentele. Este necesar ca aceştia să se prezinte cu buletinul/cartea de identitate, în original, pentru ridicarea pachetelor.

În cazul în care anumite persoane nu se regăsesc pe listele iniţiale, dar se încadrează în una din categoriile enumerate mai sus, acestea au posibilitatea, pe baza documentelor justificative, să se prezinte la punctele de distribuţie pentru a fi trecute pe liste suplimentare, în vederea ridicării pachetelor.

Articole Noi