Din dorința de a veni în întâmpinarea nevoilor clujenilor, mai ales în contextul pandemiei de Covid-19 și al măsurilor de distanțare socială impuse, Consiliul Județean Cluj și Compania de Apă „Someș” au extins și îmbunătățit funcționalitățile aplicației web „MyCAS – #StauAcasa”, disponibilă pe website-ul www.casomes.ro.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Încurajăm toți beneficiarii Companiei de Apă Someș să utilizeze noua platformă on-line, avantajele fiind multiple. Fără a mai fi nevoiți să se deplaseze la sediile Companiei, clujenii vor câștiga atât la capitolul siguranță cât și în ceea ce privește timpul economisit, putând plăti serviciile, obține avizele necesare sau încheind contracte online, extrem de ușor”.
Dacă până în acest moment clienții operatorului de apă puteau utiliza platforma informatică exclusiv pentru vizualizarea și plata on-line a facturilor pentru serviciile de alimentare cu apă și de canalizare, aceștia au de acum posibilitatea gestionării, de la distanță, a relației contractuale, prin:
- contractarea on-line a serviciului de alimentare cu apă și/sau de canalizare, (transmiterea documentațiilor în vederea încheierii/ transferului contractelor și rezilierea contractelor);
- obținerea on-line a avizelor tehnice;
- solicitarea on-line a recepțiilor tehnice.
Aplicația dispune și de o versiune dedicată telefoanelor mobile inteligente, cu aceeași denumire, care poate fi descărcată gratuit din magazinele App Store și Google Play.
Într-o primă etapă, noile funcționalități sunt disponibile pentru utilizatorii din municipiul Cluj-Napoca și zona rurală arondată, urmând ca, ulterior, acestea să fie extinse și pentru beneficiarii din celelalte sucursale ale Companiei de Apă „Someș” din județele Cluj și Sălaj.