CTP Cluj fluieră a pagubă pentru linia 25 de noapte. De alte linii nici nu poate fi vorba

Retro L’amour

Aduce în BTarena o adevărată sărbătoare a muzicii din anii ’80 și ’90, în zilele de 5 și 6 decembrie. Festivalul va reuni unele dintre cele mai iubite nume ale muzicii retro.

concert dr alban, cluj24h.ro, știri din cluj, retro lamour, bt arena, paula seling, bilete retro lamour, cluj24h

M21Un nou grup de persoane ce luptă pentru comunitate sub numele de Partidul Dubios a transmis o scrisoare cu sugestii catre Compania de Transport Public Cluj. CTP le-a răspuns că

Scrisoarea adresată conducerii Companiei de Transport Public Cluj-Napoca  sună în felul următor:

Noi, simpatizanţii Partidului Dubios, cât şi alţi cetăţeni de rând am dori următoarele chestiuni:

– crearea a cel puţin două linii de transport public local, pe timpul întregii nopţi, 7 zile pe săptămână; acest lucru ar deveni o adevarată facilitate pentru cetăţenii Clujului, un oraş care se vrea a fi european;
– prezentarea unui raport public al cheltuielilor şi veniturilor CTP din ultimul an fiscal, pentru beneficiarii direcţi ai serviciilor d-voastră;
– argumentarea neimplementării sistemului de tonomate publice situate în anumite staţii care ar facilita accesul la serviciile CTP (în principal belete), fiind un sistem mai bun în opinia noastră decât cel prin sms; şi mai ieftin de altfel;
ctp– scoaterea din uz a troleibuzelor mai vechi de 15 ani, care pot aduce daune siguranţei călătorilor;
– îmbunătăţirea serviciilor CTP la nivelul preţurilor practicate (care sunt cam cele mai mari din România, raportat la ce oferă ca servicii):
Curăţarea autobuzelor, troleibuzelor şi tramvaielor periodic;
Cizelarea comportamentului angajatilor CTP;
– facilitarea unor întâlniri publice periodice cu conducerea CTP a utilizatorilor serviciilor acestei instituţii;
– actualizarea, publicarea şi respectarea regulamentului utilizatorilor serviciilor CTP;
Actualizarea informaţiilor publice de pe site-ul instituţiilor;
– completarea unor linii de legătură sau unor trasee conform nevoilor cetăţenilor clujeni;

Reprezentanţii CTP Cluj-Napoca au răspuns din întreaga listă doar la una dintre cerinţe spunândcă că:

ctp 1„Compania de Transport Public a avut în repetate rânduri iniţiativa introducerii transportului urban pe timp de noapte pe diferite trasee. Ţinând cont de numărul redus al călătorilor, transportaţi de fiecare dată, şi interesul redus pentru acest tip de transport, precum şi de faptul că activitatea de transport trebuie să funcţioneze după principiul minimei rentabilităţi, considerăm că în oraşul nostru nu se justifică, deocamdată extinderea curselor de noapte. Linia de autobuze 25 funcţionează în intervalul 23.00- 01.00 fiind linia care acoperă o mare parte din oraş, traversând cartierele Mănăştur, Centru, Mărăşti şi Gheorgheni, însă din păcate nici pe acest traseu numărul călătorilor transportaţi nu acoperă costurile de exploatare”.

Grupul Partidul Dubios este de părere că în condiţiile în care mai mulţi cetăţeni, în special tineri au cerut suplimentarea liniilor de noapte sau măcar prelungirea celor existente, nu ştim în ce măsură se verifică răspunsul companiei de transport.

„Am primit un fisier word fără niciun antet, semnătură oficială, persoana de contact. Nimic. Un răspuns la un singur punct din scrisoare şi acela nedovedit de ei fiindcă toată lumea ştie că mai mult de jumăte din traseul 25 de noapte e cu autobuzul plin ochi.Cât despre restul scrisorii, cred ca au un deficit de citire nici nu l-au luat în considerare. Şi e rentabil din moment ce au anunţat ca au fost pe profit. Anul acesta şi anul trecut. Deci au bani, dar nu vor să facă ceva bun pentru cetăţeni sau mai ales studenţi că lor le-ar prinde cel mai bine. Şi persoanelor care lucrează de noapte şi sunt foarte obosite şi nu-şi permit să dea atâţia bani pe taxi”, ne-a decarat unul dintre reprezentanţii grupului Partidul Dubios.

5 COMENTARII

  1. cum sa te semnezi „Partidul Dubios” si pe urma sa te plangi ca in raspuns nu e trecuta persona de contact? :))))
    Eu am fost o singura data cu 25N si eram 3 persoane in tot autobusul asa ca nu cred ca exista o cerere foarte mare pentru o astfel de linie.

    • Cu tot respectul, dar daca ai facut un lucru o singura data nu mi se pare corect sa iti formezi o opinie si sa generalizezi. Te asigur ca pe anumite portiuni autobuzele sunt pline, de nu ai loc sa stai in picioare.

  2. Cornel tu nu vezi in imagini de cine e trimis mailul? Vorbesti aiurea. Normal ca in opinia lor nu e benefic, dar sunt o multime de studenti care au nevoie de transportul in comun pana la orele mai tarzii din noapte, sunt multi care atunci cand ajung in Cluj nu au bani de taxi sa ajunga in camine, plus altii care lucreaza de noapte. Au avut profit anul trecut dar unde merg acei bani? Ca pentru autobuzele noi merg bani din bugetul local.

  3. Evident ca nu au profit pe linia 25N din moment ce folosesc vechile saviemuri, care le-au aruncat parizienii acum 20+ de ani! Sunt convins ca acele autobuze consuma cel putin dublu fata de cele noi. Referitor la cerere, in mod clar exista, si eu am mers de cateva ori si era plin ca la o ora de varf. O alta problema care am sesizat-o este ca vara aceasta nu a functionat aerul conditionat in niciun mijloc de transport, vechi sau nou. Fapt care mi se pare de cea mai joasa speta, pentru ca motivul cel mai probabil este consumul crescut cu 0.5 L/100 km. Lasa, bine ca mor batranii de caldura in cazanele voastre. Dar acuma no, trebuie cineva sa traiasca in lux, chiar daca e in defavoarea clientilor!

    • Andrei, nu stiu cu ce ai circulat tu vara aceasta, dar in majoritatea troleibuzelor noi a functionat aerul conditionat. Autobusele din Cluj, din pacate, nu sunt dotate cu asa ceva.

Comentariile sunt închise.

Articole Noi