Consiliul Consultativ de Tineret Cluj-Napoca este în proces de constituire. Tinerii care doresc, se pot înscrie dacă respectă condițiile.
ONG-urile de tineret din Cluj-Napoca sunt invitate să se înscrie în Consiliul Consultativ de Tineret.
Consiliul Consultativ de Tineret Cluj-Napoca: apel pentru constituire.
În luna decembrie 2021 s-a aprobat, prin Hotărârea Consiliului Local (771/2021) – Regulamentul de Organizare și Funcționare al Consiliului Consultativ de Tineret Cluj-Napoca.
Rolul CCT este de a asigura participarea tinerilor la luarea deciziilor care îi vizează și de a susține implicarea lor în formularea politicilor publice.
Dar mai ales a programelor destinate tinerilor.
Așadar, a fost lansată invitația către toate structurile de tineret și pentru tineret să facă parte din acest consiliu consultativ, conform următorului calendar:
- 26 Ianuarie 2022 – 26 februarie 2022 – Perioada de înscriere a organizațiilor;
- 26 februarie 2022 – 4 martie 2022- Verificarea criteriilor de eligibilitate de către secretariatul tehnic al Consiliului Consultativ de Tineret Cluj-Napoca;
- 7 – 11 martie 2022 – Organizarea ședinței de constituire a Consiliului Consultativ de Tineret Cluj-Napoca;
Invitația este deschisă tuturor organizațiilor neguvernamentale care îndeplinesc concomitent condițiile prevăzute în regulament, după cum urmează:
– organizațiile neguvernamentale de tineret și pentru tineret constituite în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
– organizații fără caracter politic și independente de societăți comerciale/ instituții publice;
– organizațiile care au sediul social/ punctul de lucru/ filială în Cluj-Napoca;
– organizațiile care au derulat proiecte de și pentru tineret în anul 2021 în orașul Cluj-Napoca și nu se află în procedură de faliment, dizolvare sau insolventa;
Documente necesare:
Organizații de tineret pot trimite un reprezentant în Consiliul Consultativ de Tineret prin completarea dosarului de înscriere care trebuie să conțină următoarele documente:
- Formular de adeziune;
- Statutul organizației neguvernamentale;
- Dovada că sediul social/punctul de lucru/filială se află în municipiul Cluj-Napoca;
- Raportul de activitate pe ultimul an calendaristic;
- Împuternicirea reprezentantului din partea organizației neguvernamentale;
- Declarația pe proprie răspundere a delegatului, prin care își asumă respectarea condițiilor prevăzute la Art.10 pct. 2 lit. b din Regulamentul de Organizare și Funcționare;
- Cazierul judiciar al delegatului;
Dosarului de înscriere se trimite la adresa de e-mail: tineret@primariaclujnapoca.ro.
Documentele solicitate se vor pregăti în format pdf.
Dacă atașamentele depășesc 5 MB aplicanții sunt rugați să realizeze dosarul de înscriere într-un folder tip cloud (dropbox, onedrive, google drive, etc.).
Apoi, link-ul folderului se va atașa în e-mail cu drept de acces pentru adresa: tineret@primariaclujnapoca.ro.
Mai multe informații pot fi obținute prin e-mail la adresa:tineret@primariaclujnapoca.ro, sau telefonic: 0740.248.139.
Citește și: Consiliu Consultativ de Tineret – consultare publică privind înființarea și regulamentul de funcționare.