Consiliul Judeţean Cluj, prin Serviciul Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică, a participat în perioada 19-22 martie 2015, la cea de a 40-a ediţie a Salonului Mondial de Turism de la Paris. Acest eveniment, derulat pe parcursul a patru zile, a fost găzduit de unul dintre pavilioanele Parcului Expozițional de la Paris, Porte de Versailles şi a reunit un număr semnificativ de participanți, reprezentanți ai agențiilor de turism şi ai altor numeroase ţări cu potenţial turistic.
Consiliul Județean Cluj a participat la acest eveniment cu un stand în cadrul căruia au fost prezentate principalele obiective turistice din judeţul Cluj precum şi evenimentele cultural-artistice care se vor desfăşura pe parcursul anului 2015, anul în care Clujul e desemnat Capitală Europeană a Tineretului. Totodată, participarea la Salonul Mondial de Turism de la Paris a avut ca scop şi susţinerea candidaturii Clujului la obţinerea titulaturii de Capitală Culturală Europeană în anul 2021.
Cele patru zile ale evenimentului au fost dedicate atât interacţiunii directe cu numeroşii vizitatori prezenţi la stand precum şi discuţiilor cu reprezentanți ai diverselor agenţii de turism din ţară sau din străinătate. Acestora le-au fost oferite materiale de promovare a celor mai reprezentative obiective şi atracţii turistice ale judeţului Cluj, precum Salina Turda, Rezervaţia Naturală Cheile Turzii, Castelele Banffy din Răscruci şi Bonţida, Cetatea de la Bologa, ş.a. şi ale municipiului Cluj-Napoca: Centrul istoric, Pieţe şi zone pietonale, muzee, edificii religioase etc.
De asemenea, promovarea judeţului Cluj a fost realizată prin oferirea de informaţii privind programul celor mai importante evenimente care se vor desfăşura în cursul anului în judeţ precum şi prin materiale de promovare a ofertei turistice din judeţul Cluj: pliante, stegulețe, autocolante, broşuri, etc.
Organizarea standului României a fost realizată de Oficiul Român de Turism de la Paris al Agenţiei Naţionale pentru Turism, acesta având o suprafaţă de aproximativ 50 de metri pătraţi, suprafaţă destinată participării reprezentanţilor români interesaţi de promovarea pachetelor şi a destinaţiilor turistice naţionale.