O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean se va deplasa cu staţia mobilă joi, 15 iunie 2017, începând cu ora 9.30, în localitatea Apahida, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărţilor de identitate.
În acest context, cetăţenii de pe raza comunei care au cărţile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani precum şi persoanele aflate în alte situaţii care impun eliberarea unui act nou de identitate şi cei care solicită viză de reşedinţă sunt invitaţi să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate la sediul Primăriei Comunei Apahida.
Menţionăm faptul că această acţiune de punere în legalitate cu acte de identitate a persoanelor se realizează prin deplasarea în teritoriu cu staţia mobilă achiziţionată în cadrul proiectului cu finanţare Phare „Modernizarea activităţilor de evidenţă a persoanelor din judeţul Cluj”, proiect al cărui principal obiectiv a fost acela de a
reduce la jumătate timpul de emitere a actelor de identitate.
Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărţii de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare, funcţionarii Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaţilor din cadrul primăriei Apahida precum şi de colaborarea organelor de poliţie locale.