După ce în urmă cu câteva zile Clubul Sportiv Municipal Cluj a transmis un comunicat prin care și-a manifestat nemulțumirea față de suma primită din partea Consiliului Județean Cluj, instituția din urmă vine cu explicații.
În replică, reprezentanții Consiliului Județean Cluj au transmis un comunicat prin care au explicat modul în care au fost împărțite finanțările nerambursabile.
În ceea ce privește acordarea de către forul administrativ județean a finanțărilor nerambursabile pentru entitățile non-profit în anul 2017, Consiliul Județean Cluj formulează următoarele precizări:
Selectarea proiectelor câștigătoare și stabilirea sumelor acordate fiecărei entități sportive s-a făcut, potrivit legii, de comisia special constituită și formată exclusiv din consilieri județeni și din care președintele Consiliului Județean nu a făcut parte. Întreaga procedură de acordare a fondurilor s-a desfășurat în baza unor criterii obiective stabilite prin regulamente care au fost supuse dezbaterii publice începând din luna noiembrie 2016 și până în luna februarie 2017, acestea fiind disponibile spre consultare (inclusiv în prezent) pe pagina de web a Consiliului Județean Cluj împreună cu invitația adresată tuturor celor interesați de a formula orice propuneri și sugestii de îmbunătățire pe care le consideră necesare. Din păcate, în tot acest interval nu s-a primit din partea structurilor sportive din județ nicio propunere de modificare sau îmbunătățire în orice fel a acestora. În același timp, nu trebuie uitat faptul că obligația Consiliului Județean este aceea ca, în limita posibilităților, să sprijine entitățile sportive din întreg județul, nu doar din municipiul Cluj-Napoca, se arată în comunicat.