În timp ce președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe spune că Untold 2017 nu va mai avea loc pe Cluj Arena până nu este complet refăcut după ediția din 2016, organizatorii festivalului răspund provocării spunând că au emis un bilet la ordin în valoare mult mai mare față de costurile reale ale eventualelor pagube, pe care Cluj Arena îl poate încasa oricând.
Într-un comunicat transmis de către reprezentanții CJ Cluj se arată că în ceea ce priveşte organizarea în anul 2017, pe stadionul Cluj Arena, a Festivalului Untold, preşedintele forului administrativ judeţean face câteva precizări legate de starea stadionului după ediția din 2016. Mai exact, acesta spune că Untold 2017 nu va avea loc pe Cluj Arena dacă organizatorii nu vor finaliza reparațiile după festivalul din vară.
Consiliul Județean Cluj va discuta eventuala închiriere a stadionului Cluj Arena pentru organizarea festivalului Untold 2017 după ce organizatorii Untold vor finaliza reparaţiile necesare şi vor remedia toate pagubele aduse infrastructurii arenei sportive cu ocazia desfăşurării festivalului Untold 2016.
Voi discuta despre o eventuală închiriere a stadionului Cluj Arena în vederea organizării festivalului Untold 2017 precum și despre cuantumul chiriei abia după finalizarea reparațiilor rămase restante, fapt care l-am comunicat în scris și organizatorilor evenimentului Untold 2016, a precizat președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe.
Reamintim în acest context faptul că, o comisie constituită din dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Cluj a inventariat în luna august 2016 toate daunele aduse gazonului, pistei, tribunelor, etc. și a încheiat un proces verbal de constatare a pagubelor, acestea trebuind să fie suportate în totalitate de către organizatorii festivalului Untold. Totodată, reamintim faptul că, având în vedere prevederile contractuale ale convenţiei încheiate în acest sens între Cluj Arena şi organizatorii festivalului Untold, Consiliul Judeţean Cluj, în calitate de proprietar al Stadionului Cluj Arena, a solicitat societăţii organizatoare să remedieze în regim de maximă urgenţă problemele legate de starea gazonului precum şi toate celelalte eventuale pagube aduse infrastructurii arenei sportive cu ocazia desfăşurării acestui festival, probleme care până la ora actuală nu au fost remediate în totalitate.
De cealaltă parte, organizatorii Untold spun că în opinia lor au fost cei mai responsabili organizatori de evenimente și că au emis un bilet la ordin cu o valoare mult peste eventualele daune cauzate, bilet la ordin care poate fi încasat în orice moment de către Cluj Arena, precum şi o asigurare de 10 milioane de euro. Aceștia, admit că lucrările de reparații nu au fost finalizate pentru că nu le-a permis temperatura foarte scăzută.
Dorim să asigurăm atât fanii festivalului cât şi autorităţile publice, că prin toate acţiunile şi măsurile luate, de la respectarea ad litteram a tuturor normelor naţionale şi internaţionale de securitate şi până la campaniile de responsabilitate socială am fost, în opinia noastră, cel mai responsabil eveniment din România.
În plus, încă de la închirierea stadionului Cluj Arena, pentru UNTOLD 2016, am oferit garanţii ce depăşesc cu mult garanţiile solicitate oricăror altor organizatori de evenimente: emitere chiar a unui bilet la ordin cu o valoare mult peste eventualele daune cauzate, bilet la ordin care poate fi încasat în orice moment de către Cluj Arena, precum şi o asigurare de 10 milioane de euro. Prin urmare presupunem că este doar o lipsă de informare a conducerii Consiliului Judeţean Cluj, din moment ce noi am fost în legătură permanentă cu conducerea Cluj Arena şi am stabilit de comun acord cu aceştia, calendarul de execuţie a lucrărilor nefinalizate până în prezent, din motive obiective, cum ar fi temperatura foarte scăzută, care nu ar fi permis execuţia calitativă a lucrărilor exterioare.
Încă o dată dorim să subliniem tuturor fanilor că interesul nostru este doar de a susţine, promova şi dezvolta comunitatea din care facem parte, într-un mod cât mai responsabil, care poate deveni un exemplu de bune practici. “ Adrian Chereji, Marketing & Communication Director UNTOLD