CTP Cluj – Napoca a montat validatoarele noi în autobuzele pe care le deține însă acestea nu funcționează corespunzător.
Validatoarele nu funcţionează de fiecare dată iar dovada este în filmuleţul de mai jos.
Acesta a fost realizat pe un autobuz linia M26 dinspre Cetatea-Fetei spre Cluj-Napoca.
CTP Cluj – două dintre validatoare nu au primit şi respectiv, validat biletul de călător.
Din fericire existau şi compostoarele vechi. Oamenii au reușit astfel să îşi valideze biletele. Atunci ce rol au aceste validatoare moderne?
Concret, pe autobuzul M26 care a pornit la ora 12.45 din Cetatea Fetei din cele 3 validatoare duale montate doar unul funcţiona.
Atât validatorul de la uşa de lângă şofer cât şi cel din mijloc păreau să fie defecte. Acestea nu validau biletele, lucru vizibil şi pe filmare.
Desigur, pe autobuz existau şi vechile validatoare (metalice) care ar fi trebuit să dispară de multă vreme.
De cele mai multe ori introduci biletul, îl validezi dar nu îl mai poţi scoate decât dacă îl rupi.
Şi pentru că aceste validatoare duale (bilete/abonamente) au costat destul mult este important ca ele să fie şi funcţionale.
Întâmplarea de astăzi este destul de des întâlnită. N-ar strica dacă reprezentanții Companiei de Transport Public Cluj-Napoca le-ar verifica din când în când.
Şi la toată distracţia se mai adaugă şi acei călători care încă nu le ştiu folosi şi mai ales, nu ştiu cu ce parte trebuie introduse în aparat.
Vă reamintim faptul că la momentul în care CTP Cluj-Napoca a achiziţionat autobuze noi (cele mov) au fost achiziţionate şi valilatoarele duale.
Șase astfel de validatoare erau prevăzute pentru fiecare autobuz nou.
Odată cu recondiţionarea maşinilor din parcul auto, CTP Cluj-Napoca a montat astfel de validatoare şi pe autobuzele mai vechi.
Pentru cei care nu știu, un sistem de validare costă puțin peste 40.000 lei.
Citește mai multe ”Din județ”.