marți, aprilie 16, 2024

Situaţia investiţiilor în infrastructura rutieră a judeţului Cluj – drumuri judeţene

Servicii de criolipoliză la Allure Clinique de Beaute!

Slăbește la rece, fără bisturiu și la un preț accesibil printr-o procedură fără riscuri. În doar trei ședințe, poți scăpa de 5-6 cm în circumferință.

masini pe drumÎn contextul analizelor şi al discuţiilor purtate în vederea definitivării bugetului pe anul 2015 şi  pentru  stabilirea direcţiilor  prioritare  de  acţiune  pentru  anul  curent,  Regia  Autonomă  de Administrare  a Domeniului Public şi Privat (RAADPP) a Judeţului Cluj a prezentat  conducerii Consiliului Judeţean situaţia centralizată a investiţiilor de modernizare şi  reabilitare realizate  de regia judeţeană în perioada august – decembrie 2014, pe reţeaua de drumuri judeţene a Clujului.

Astfel, pe un număr de cinci sectoare de drumuri judeţene, însumând aproape 14 km,  au fost efectuate pe baza finanţării asigurate de Consiliul Judeţean Cluj o serie de lucrări care au vizat refacerea covoarelor asfaltice şi a marcajelor rutiere, după cum urmează:

1. DJ 109S Giula – Borşa                         km 12+320-14+320                (2 km)

2. DJ 109C Fizeşu Gherlii – Sântioana     km 4+147-9+000                    (4,85 km)

3. DJ 107P Mărişel                                   km 35+000-37+500                (2,5 km)

4. DJ 109D Sic – Coasta                          km 10+500-14+450                 (3,95 km)

5. DJ 150 Frata                                        km 26+350-28+600 pe sectoare (0,56 km)

Vreau să felicit noua conducere a RAADPP Cluj care, din luna august a anului trecut, a reuşit, cu eforturi considerabile, să intervină pe mai multe sectoare de drumuri judeţene,  multe dintre ele aflate în zone intens circulate sau cu un potenţial turistic ridicat. Vremea de afară a ţinut şi ea cu noi, angajaţii Regiei muncind constant până în preajma sărbătorilor de iarnă, condiţiile atmosferice permiţând turnarea de covoare asfaltice pentru a asigura astfel  cetăţenilor acestui judeţ condiţii normale şi decente de deplasare”, a declarat vicepreşedintele Consiliului Judeţean Cluj cu atribuţii delegate de preşedinte, domnul Vakar Istvan.

De  asemenea,  tot  în  intervalul  august  –  decembrie  2014  au  fost  întreprinse  investiţii complexe în infrastructura unui număr de 10 sectoare de drumuri judeţene (cca. 37 de km) cuprinse în Proiectul de reabilitare şi modernizare a 742 km de drumuri judeţene, etapa a II-a. Principalele lucrări au vizat turnarea de covoare asfaltice, refacerea fundaţiilor drumurilor, respectiv a podeţelor,executarea de marcaje, tăierea vegetaţiei de pe marginea drumului, etc., după cum urmează:

1. DJ 107N Băişoara – Valea Ierii             km 7+832-14+000                 (6,17 km)

2. DJ 107N Gura Râşca – Someşul Rece   km 28+612-30+580               (1,97 km)

3. DJ 103J Sâncrai – Aluniş                      km 0+000-3+130                   (3,13 km)

4. DJ 109B Stoiana – Corneşti                  km 11+600-17+000               (5,4 km)

5. DJ 182E Chiuieşti – Mănăstirea Căşiel  km 0+000-5+050                   (5,05 km)

6. DJ 109D Jucu – DN 1C                        km 29+635-31+500               (1,86 km)

7. DJ 161B Turda – Călăraşi                     km 39+200-40+200               (1 km)

8. DJ 108B Bobâlna – Răzbuneni             km 39+800-44+000               (4,2 km)

9. DJ 108C Mănăstireni – Călata               km 36+050-44+700               (8,65 km)

10. DJ 172F Petreşti – Mica                        km 13+550-15+025               (1,48 km)

„Mă bucur că, într-un timp relativ scurt, am reuşit să îmbunătăţim simţitor infrastructura rutieră a acestui judeţ, astfel încât noul an în care am intrat are toate premisele modernizării şi mai accentuate a reţelei de 1229 de km de drumuri judeţene administrate de Consiliul Judeţean. În acest sens, ne propunem ca în anul 2015 să reabilităm prin turnarea de covor asfaltic minim 120 de km de drumuri judeţene, garanţia cerută executanţilor pentru aceste lucrări urmând să fie de cinci ani. În ceea ce priveşte lucrările de plombare, acestea se vor face exclusiv în cazurile în care nu  va exista  posibilitatea  turnării  de  covor  asfaltic,  această  din  urmă soluţie  fiind,  din  toate punctele de vedere, de preferat”, a declarat domnul vicepreşedinte Horaţiu Cătărig.

Articole Noi