vineri, martie 29, 2024

Serviciul de asistență pediatrică de urgență Peditel 1791 a preluat 27.783 de apeluri într-un an

Servicii de criolipoliză la Allure Clinique de Beaute!

Slăbește la rece, fără bisturiu și la un preț accesibil printr-o procedură fără riscuri. În doar trei ședințe, poți scăpa de 5-6 cm în circumferință.

peditel

  • Peditel 1791 a fost finanțat cu 745.000 de lei de către Fundația Vodafone România de la lansarea sa, în anul 2013, și până în prezent

Serviciul Peditel, care oferă sfaturi medicale pediatrice de urgență prin telefon, disponibil non-stop la numărul 1791, a preluat 27.783 de apeluri din toată țara în perioada februarie 2016-ianuarie 2017. Peditel a fost finanțat cu 745.000 de lei de către Fundația Vodafone România de la lansarea sa, în anul 2013, și până în prezent. Acest serviciu este operat de medici specialiști și se adresează oricărui părinte care dorește să obțină un sfat medical pentru afecțiuni fără risc vital pentru copilul său.

Serviciul Peditel 1791 este un proiect implementat la nivel național de Fundația Părinți din România, cu sprijinul financiar al Fundației Vodafone România, prin programul „Connecting for Good”.

Sfaturile acordate prin telefon de medicul de gardă sunt de intervenție rapidă, Serviciul Peditel reușind în acest fel să rezolve telefonic cazurile care nu necesită prezentare la medic și, în consecință, să preia din presiunea exercitată pe Unitățile de Primiri Urgențe.

peditel 1Cele mai multe dintre apelurile efectuate în ultimul an, 33%, au fost făcute de părinți din județul Cluj, urmate de un procent de30% venite din București. Cele mai frecvente probleme medicale care au necesitat sfatul medicului au fost stările febrile (33%), vărsăturile (13%), diareea (10%) și răcelile (10%).

Durata medie a unei convorbiri la Peditel a fost de 8 minute și 30 de secunde, iar soluțiile oferite au fost în principal sfaturi medicale aplicabile acasă (76%). Pentru 18% dintre solicitări, apelanții au primit recomandarea de a face un consult la medicul de familie sau la un medic specialist în maximum 48 ore de la primirea apelului. Alte 6% dintre cazuri au fost redirecționate în maximum două ore către Unitățile de Primiri Urgențe și doar pentru 0,49% dintre solicitări, respectiv 136 de cazuri, a fost necesară apelarea numărului unic 112 și solicitarea unei ambulanțe cu medic.

Articole Noi