joi, aprilie 18, 2024

PMP Cluj-Napoca: “Șeful CNADNR trebuie să demisioneze!”

Servicii de criolipoliză la Allure Clinique de Beaute!

Slăbește la rece, fără bisturiu și la un preț accesibil printr-o procedură fără riscuri. În doar trei ședințe, poți scăpa de 5-6 cm în circumferință.

autostrada 3
Foto: Arhiva Cluj24h.ro

PMP Cluj-Napoca a transmis un comunicat de presă prin care cere demisia şefului de la CNADNR pentru eşecul de pe autostrada Sibiu – Sebeș, Coridorul IV Paneuropean. Mai mult, preşedintele PMP Cluj-Napoca îl critică pe Narcis Neaga pentru faptul că nu a reuşit să finalizeze tronsoanele Gilău – Nădășel, Câmpia Turzii – Ogra și Ogra – Târgu-Mureș ale Autostrăzii Transilvania.

Sloganul care i s-ar potrivit cel mai mult Companiei Naționale a Autostrăzilor și Drumurilor Naționale din România (CNADNR) ar fi ”Narcis, fă-te că muncești”. Șeful CNADNR trebuie să demisioneze din cauza văditei incompetențe cu care administrează ceea ce ar trebui să fie sistemul național de autostrăzi.

Narcis Neaga a reușit performanța Meșterului Manole: ce construiește primăvara se dărâmă toamna, așa cum s-a întâmplat în cazul tronsonului de autostradă Sibiu – Sebeș, de pe Coridorul IV Paneuropean. Tronsonul a fost inaugurat cu fast de Victor Viorel Ponta înainte de alegeri, iar acum a trebuit să fie închis, din cauza lucrului de mântuială. În cei doi ani de când a preluat șefia CNADNR, nu a reușit să construiască nici măcar un metru de autostradă în România, deși avea la dispoziție importante fonduri europene.

Autostrada Turda – Sebeș, cea care ar fi trebuit să unească Autostrada Transilvania cu Coridorul IV Paneuropean avea finanțare asigurată din fondurile cu care Comisia Europeană a penalizat gafele repetate ale CNADNR comise pe șantierele românești, dar pe care Bruxelles-ul le-a lăsat la dispoziția autoritățile române. Aceste fonduri trebuiau cheltuite până la finalul acestui an. Evident, șeful CNADNR nu a fost în stare să facă acest lucru.

Narcis Neaga nu a reușit să utilizeze banii europeni nici pentru a finaliza tronsoanele Gilău – Nădășel, Câmpia Turzii – Ogra și Ogra – Târgu-Mureș ale Autostrăzii Transilvania. Cât despre autostrada Comarnic – Brașov, ea ar putea să fie redenumită ”Autostrada fantomă”, pentru că toată lumea din Palatul Victoria vorbește de ea, dar nu există în realitate. În luna iulie, a fost scoasă din nou la licitație.

Pentru toate aceste lucruri, șeful CNADNR trebuie să lase locul unuia mai competent decât el, a transmis consilierul judeţean, preşedintele PMP Cluj-Napoca, Rareş Stelian Rusu

 

Articole Noi