vineri, martie 29, 2024

De ce sa devin membru al AgroTransilvania Cluster?

Servicii de criolipoliză la Allure Clinique de Beaute!

Slăbește la rece, fără bisturiu și la un preț accesibil printr-o procedură fără riscuri. În doar trei ședințe, poți scăpa de 5-6 cm în circumferință.

logo2-300x162Evenimentul de tip masă rotundă, desfășurat sub titlul “De ce sa devin membru al AgroTransilvania Cluster?”, este o provocare adresată factorilor interesați și/sau susținătorilor activi ai sectorului agroindustrial transilvănean. Organizatorii propun dezvoltarea structurii asociative pe modelul unui cluster care să unească interesele întregului lanț de valoare prin proiecte cu rezultate concrete.

powered by Andreea Popescu#DISPERSIE.ro

Activitatea AgroTransilvania Cluster este orientată spre susținerea producătorilor locali, “Transilvania acasă” fiind un exemplu elocvent de colaborare între producători pentru a aduce produsele alimentare autohtone pe mesele clujenilor. Accesul pe piața de desfacere, într-unul dintre cele mai mari mall-uluri regionale, este rezultatul susținerii instituționale prin Consiliul Județean Cluj, pe de o parte, și deschiderii conducerii Iulius Mall Cluj-Napoca, pentru promovarea produselor locale, pe de altă parte. Succesul proiectului, aflat în derulare din decembrie 2013, a încurajat extinderea colaborării prin organizarea în parteneriat a unei piețe de produse proaspete în incinta aceluiași mall și care va fi deschisă clujenilor din primăvara anului 2015.

Dar “Transilvania acasă” își propune să meargă mai departe, iar în această toamnă va ajunge și în Polus Mall, într-un parteneriat cu Magazinul Carrefour. Colaborarea este în curs de perfectare, până la acest moment fiind agreați și listați în magazin principalii producători locali ai clusterului.

Brand-uri de renume locale sunt scoase și ele de la naftalină tot prin intermediul unor proiecte marca AgroTransilvania Cluster. În acest sens, se pregătește redeschiderea Fabricii de la Țaga, urmare a perfectării unei înțelegeri cu FrieslandCampina România. Pentru a implementa un model de afaceri sustenabil, acordul prevede producția Brânzei de Năsal, sub brandul Napolact, dar și a altor tipuri de brânzeturi, sub brandurile proprii ale AgroTransilvania Cluster.

În cadrul parteneriatului încheiat între AgroTransilvania Cluster, Universitatea “Babeş-Bolyai” Cluj–Napoca, Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca, Banca Transilvania și S.C. HYGIA Consult S.R.L., s-a recrutat și instruit personalul Departamentuui de Consultanță AgroTransilvania Cluster prin proiectul „Learn consulting, do consulting”. La un an distanță de la demararea acestui proiect, structura de consultanță a clusterului este pregătită să ofere un sprijin real fermierilor pentru accesarea fondurilor europene în perioada 2014 – 2020.

Activitatea structurilor de tip cluster, și în speță al AgroTransilvania Cluster, este susținută de personalități și organizații locale și regionale, raspunzând pozitiv la invitația participării la eveniment. Organizatorii mulțumesc tuturor participanților la masa rotundă, printre aceștia, reprezentanți ai Consiliului Județean Cluj, Prefecturii Cluj, Agenției de Dezvoltare Regională “Nord-Vest”, Camerei de Comerț și Industrie Cluj ș.a.m.d.

Evenimentul “De ce sa devin membru al AgroTransilvania Cluster?” este o activitate în cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea sustenabilă a clusterului agro-industrial sub brandul “AgroTransilvania Cluster”, finanțat prin Programul Operațional Sectorial „Creșterea Competitivității Economice” „Investiții pentru viitorul dumneavoastră”.

Articole Noi