joi, aprilie 18, 2024

Confruntarea Decisiva la baschet feminin – SAMBATA, iubitorii sportului sunt chemati să susțină “Acvilele”

Servicii de criolipoliză la Allure Clinique de Beaute!

Slăbește la rece, fără bisturiu și la un preț accesibil printr-o procedură fără riscuri. În doar trei ședințe, poți scăpa de 5-6 cm în circumferință.

Vizual_Meciul Decisiv_baschet_Romania IsraelBanca Transilvania, sponsor oficial al Echipei Naționalei de Baschet, invită iubitorii sportului să fie alături de Acvile, eroinele baschetului feminin, în Confruntarea Decisivă care aduce România cu un pas mai aproape de calificarea la FIBA Eurobasket Women 2017: meciul România – Israel, care va avea loc sâmbătă, 19 noiembrie, la ora 20:00, la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca.

În semn de susținere, Federația Română de Baschet anunță că oricine și-a cumpărat deja bilet la campionatul masculin FIBA EUROBASKET 2017 primește gratuit invitație la acest meci, accesând platforma MyTicket.ro.

Cu încurajări precum “Cu tribunele pline prindem aripi” și “Acvilele își apără cuibul”, clujenii și iubitorii sportului sunt chemați să joace un rol important în spectacolul de la Sala Polivalentă și să susțină româncele din tribune în Confruntarea Decisivă.

Acesta este cel mai important meci al Naționalei de baschet feminin: victoria Acvilelor va aduce România cu un pas mai aproape de calificarea la FIBA Eurobasket Women 2017. Cu fanii în tribune, Acvilele pot obține sâmbătă o a doua victorie contra Israelului, în urma celei câștigate în tur, la Tel Aviv.

Totodată, este pentru prima oară când echipa va juca oficial sub supra-numele de Acvilele, identitate lansată în acest an, pentru a marca revenirea baschetului autohton în sportul de performanță la nivel continental.

LOGO AcvileleBiletele online pentru Confruntarea Decisivă la baschet feminin: România – Israel au prețuri cuprinse între 10 lei și 20 lei și sunt disponibile online aici.

Despre Banca Transilvania:

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are 7.300 de angajaţi, aproape  550 de sedii şi 2,2 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.

Articole Noi