CITR: Clujana a ieșit din insolvență. Cum am revitalizat un brand cu o istorie de peste 100 de ani

IMG_20200213_094138_891Rezultate semnificative sub coordonarea echipei CITR: creștere de 136% a veniturilor din vânzarea produselor Clujana.

IMG_20200213_094155_604În doar doi ani de la deschiderea procedurii sub coordonarea CITR, producătorul de încălțăminte Clujana iese din insolvență consolidat și reintră însănătoșit în circuitul economic. Ieșirea din insolvență a acestui brand cu o istorie de peste 100 de ani pune în lumină aspectele pozitive ale insolvenței, în care salvarea valorii înseamnă revitalizarea business-ului și aducerea lui în actualitate, printr-un mix între tradiție și modernitate. Consecventă în misiunea sa de salvare, CITR, o companie Impetum Group, reconfirmă soluțiile sofisticate de reorganizare pentru care a devenit renumită în cei 20 de ani de experiență în piață.

IMG_20200213_094209_613„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana și să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicați, iar experiența vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori și companie a facilitat succesul. Clujana va fi mereu unul dintre proiectele de suflet coordonate de CITR”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR.

Pentru asigurarea stabilității și continuității brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendințelor pieței și crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecții cu design modern, menținerea unui preț de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei și extinderea rețelei de magazine. Totodată, monitorizarea atentă și continuă a costurilor de producție și de funcționare este vitală pentru menținerea unei companii sănătoase și sustenabile.