Reglementări privind Procedurile de acordare a indemnizației și concediului pentru creșterea copilului, începând cu data de 1 iulie 2016.
Procedurile de acordare a indemnizației și concediului pentru creșterea copilului au fost modificate începând cu data de 1 iulie 2016, prin apariţia Hotărârii Guvernului nr. 499/22 iunie 2016, publicată în Monitorul Oficial nr. 473 din 24 iunie 2016.
De asemenea, au fost publicate Instrucţiunile de aplicare a prevederilor art. III alin. (1) din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea şi completarea O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor (Ordinul nr. 1099/23 iunie 2016).
Modalitatea de înregistrare a cererilor pentru prelungirea dreptului la indemnizaţia pentru creşterea copilului în temeiul Legii nr. 66/2016
1. Numărul de telefon disponibil pentru a se oferi informaţii suplimentare, în legătură cu aplicarea Legii nr.66/2016, este: 0730.658.691
2. Există 3 modalităţi de transmitere a cererii şi a documentului/ documentelor privind suspendarea raportului de muncă sau de serviciu:
Prin prezentare directă la sediul AJPIS Cluj – str. G.Coşbuc nr. 2, etaj 2, cam 26 B ;
Prin serviciile poştale sau de curierat, în plic închis, la adresa A.J.P.I.S. Cluj, str. George Coşbuc, nr.2, Mun. Cluj-Napoca, Jud. Cluj, cu specificaţia ”Prelungire/reluare drepturi ICC” ;
Prin transmitere în format electronic, scanat, la adresa de e- mail : cluj_icc@mmanpis.ro
3. Adresa de e-mail a A.J.P.I.S. Cluj, unde se vor putea transmite pentru înregistrare cererile- tip, în temeiul Legii nr.66/2016, este: cluj_icc@mmanpis.ro
4. Cererea-tip pentru prelungirea/reluarea indemnizaţiei pentru creşterea copilului, în temeiul Legii nr.66/2016, precum și alte informații importante se găsesc afiaşate pe site-ul A.J.P.I.S Cluj, www.ajps-cj.ro .